5000 plus G2 reviews  5000+ G2 reviews

Rope theater op maat

Rope theater op maat

Rope theater op maat's financial review

Employees

1

Rope theater op maat information

Wij maken theater op maat, onze voorstellingen bevatten een grote mate van improvisatie en interactie met de zaal. De ingrediënten bepalen de show…Beschouw ons als de koks. Meesterkoks wel te verstaan! Met alle ingrediënten die u ons in het voorgesprek heeft aangereikt en de "verse ingrediënten"van het publiek op het moment zelf, bereiden wij u een unieke show geheel naar uw wensen:Een pittig aper...
Wij maken theater op maat, onze voorstellingen bevatten een grote mate van improvisatie en interactie met de zaal. De ingrediënten bepalen de show…Beschouw ons als de koks. Meesterkoks wel te verstaan! Met alle ingrediënten die u ons in het voorgesprek heeft aangereikt en de "verse ingrediënten"van het publiek op het moment zelf, bereiden wij u een unieke show geheel naar uw wensen:Een pittig aperitiefje voorafgaand aan uw teambuildingdag, een luchtig maar smeuïg tussendoortje tijdens uw seminar, ROPE als hoofdgerecht van uw feest of ons als "grande dessert"als spetterende afsluiting van uw personeelsdag.. Het kan allemaal. U kiest!Stelt u zich voor: de laatste vergadering van uw organisatie nagespeeld in 3 verschillende emoties….De op de dag gedeponeerde stelling in een hilarisch daglicht……. 2 hoofdrolspelers uit uw publiek als de held van hun eigen verhaal……Een saaie werkdag nagespeeld als gigantisch avontuur… Of de jubilaris die zijn eigen geschiedenis een stuk spannender terugziet, dan hij zich meent te herinneren…. Groot voordeel van de unieke formule van ROPE is dat het overal en bij elke gelegenheid inzetbaar is. Of het nu om een een seminar gaat, een symposium, een teambuildingdag, of een (personeels)feest, wij maken er iets van waar men nog lang over zal na praten!

Rope theater op maat industries

Workshopstrainingen
Clownsshow